Oldalak

2016. január 2., szombat

Év végi összefoglaló, 2015

Na ez az év is eltelt. Méghozzá milyen gyorsan. :O Sok minden történt velünk, nem is tudom hol kezdjem. Hát, nem szakadtam meg a blogolásban az a helyzet. :"D Mindig volt valami ami miatt vagy elfelejtettem, vagy nem volt időm, általában azonban csak lusta voltam az íráshoz. Haladgatunk az agilityvel, már csak a hintát kellene összerakni, és aztán már csak nekem kellene ügyesedni. Így belegondolva jó lassan haladunk, mondjuk amennyit én járok edzésre, ez valahogy nem is meglepő. Sajnos a buszozás nem tartozik a kedvenceim közé, hiszen van egy átszállás is míg odaérek, és ott 20 perc a csatlakozási idő általában. Ehhez nagyon korán is kell kelnem, és egy órával korábban odaérek Monorra, minthogy elkezdődne az edzés. Kisétálok a kutyasuliig, ez kényelmes tempóban durván 15-20 perc, aztán még ott sétálunk a határban. Ez így jó is, csak igazából a suli miatt is hulla fáradt vagyok, ez a koránkelés és a hideg meg így duplán rátesz. :D De teljesen megéri elmenni, csak nekem kellene összeszedni magam. Tavasszal megvolt a szokásos nyírás is, és szintén ekkor kezdtünk el komolyabban canicrossozni. Májusban a Magyar Mudi Egyesület kiállítására mentünk, ami szuper volt, első helyen végeztünk hobbi kategóriában. :) <3 Nyáron mentünk edzésre, jártunk futni, és még terelni is eljutottunk kőkemény egy alkalommal. Szeptemberben elmentünk az első CC versenyünkre is, amit az Összefogás a Szánhúzókért Alapítvány szervezett. Nagyon jó volt, mondjuk rájöttem, hogy van még hova fejlődnöm. Na igen addig azt hittem, hogy jó tempóban futok, és megy ez nekem. :P Na mindegy, a lelkesedést ez sem töri le, majd belehúzunk. Most majd megpróbálok többet járni edzésre is, aztán remélhetőleg eljutok versenyre is, bár egyelőre csak nem hivatalosra akarok, hogy kipróbáljam milyen is ez. Kicsit ráfeküdtünk az engedelmesre is, mondjuk a céltól még messze vagyunk, de ez is alakul szerencsére. ^^ 
Eközben nekem ugye iskola is van, ami őszintén szólva a halálom, mert az egész oktatás bénán van megcsinálva, és rengeteg idő és energia az, hogy legalább egy erős 4-es átlagom legyen, ez is úgy, hogy sokszor még éljfélkor is tanulok mint a gép, és Csinire is kevesebb időm jut hétköznap.. De mos a téli szünet jól telt szerencsére, hiszen nem voltam 8-tól 5-ig suliban. :D :) 
Mindenkinek Sikerekben, és kutyázásban gazdaj Új Évet! ^^












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...