Oldalak

2015. október 24., szombat

Ősz

Megint ősz. Ebben csak az iskola a rossz. Rengeteget kell tanulni, egyre magasabbak az elvárások, egyszerűen nevetséges. 8-4-ig iskolában vagyok jó esetben, hazaérek, kicsit foglalkozok Csinivel amíg nincs sötét, aztán 6 körül elkezdek tanulni. Sokszor még hajnalban is a házikat csinálom, vagy a dolgozatokra tanulok, Főleg amikor egy hétre tömörítik az összes létező dolgozatot, és egy nap 2-3 tárgyból írunk, és akkor a felelést/röpdolgozatot még bele sem számoltam. ^^ Már most baromi fáradt vagyok, és nem tudom, hogy lesz ez majd egész évben. Na mindegy nem megyek ebbe bele jobb nem lesz, csak nagyon le vannak terhelve a diákok ma már. o.O Közben a magán életem is "csodálatosra" fordult. :'D Nem szoktam itt erről íni, hiszen nem ezért hoztam létre a blogot, de ez már kikívánkozott. :D
Nade Csiniről is írjak már. Szorgosan tanulgat, mostmár végre volt idm edzésre is menni. Büszke vagyok rá, nagyon ügyes már, a zónásokkal is jól haladunk. Újabban elkezdett körvonalazódni bennem, ha minden jól megy akkor az idei Monor Kupára már nevezek, és nem csak segítőként leszek ott. De ez még úgy is soká lesz, így addig eldől, hogy hogy lesz.
Szeptember 22-én volt a 2. évfordulója, hogy ide került:

Canicross, agility, terelés. versenyek, séták, és még sok dolog. :)






Eközben gyűlnek a videók is, igaz még akarok gyűjtögetni, és csak azután készítek egy nagyobb összeállítást.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...