Oldalak

2015. május 12., kedd

MME kiállítás 2015 Portelek

Sziasztok! :)
Na egy remek hétvégén vagyok túl, Csinivel a Magyar Mudi Egyesület kiállításán voltunk vasárnap. 9-re mentünk, akkor regisztráltunk is, még nem voltak sokan. Ezután szép lassan jöttek az emberek, összesen 44 kutya vett részt a kiállításon, de jöttek páran nézőnek is.  11 körül elkezdődtek az ösztönpróbák, mostmár nagyon bánom, hogy mi nem mentünk Csinnel, mert sikerült volna. :(  Na majd máskor. :D Az ösztönpróbák elég sokáig tartottak, addig nézelődtem, meg beszélgettem a többiekkel,csináltam pár képet is.
Olyan 13 órakor kezdődtek a kiállítások. Először minden kategóriában a kanok (kölyök, veterán, stb, a legutolsó kategória volt a hobbi. Szóval huh, hát ez sem fél perc volt, de nagyon jól el lehetett ütni az időt. Végre találkoztam a Mudimentő Egyesület tagjaival, akik nagyon kedvesek voltak, és Csini is tetszett nekik, sokan mondták, hogy rengeteget változott, aminek örülök. Volt ott egy tó is, ahova lementünk "úszni", illetve majdnem én úsztam mert csúszott a lépcső őrültke meg bele akart lökni. Nade győztem, végül is egy kis jutalomfalat hatására belement, mondjuk jól megfontolta XD

Ez mii?
Akkor buborékolok :D


































-Mióta megtanult buborékolni az orrával, azóta tökre rákattant, most is nagyon beleélte magát, utána meg nézett rám vizes pofival, hogy hol a jutalomfalat. :D
-Aztán végre a Hobbi szuka kategória következett, mi voltunk az elsők, 38-as rajtszámmal. Körbevezettem Csinit a ringben, közben figyeltem, hogy normálisan jön,-e, mondjuk nem nagyon láttam felülnézetből, hogy mi az ábra. Aztán a bíró megvizsgálta a fogait, meg megdicsérte, hogy milyen szép. ^^  Ezután jött a többi hobbi kutya is, azután egyben mindenki körbement a ringben. A bíró végignézte az összes kutyát, és a végén egy aranyos mosollyal azt mondta, hogy: "Nekem ma Csinos tetszett a legjobban" :D Ott nyertük a kupát, a "Legszebb Hobbi Mudi" címmel. Ezután még egyet úszott Csin, aztán elmentünk terelni. Nagyon büszke vagyok rá, iszonyatosan ügyes volt, nem pörögte szét magát annyira, hanem figyelt, és jól csinált mindent. Petra is nagyon kedves volt, és tök éthetően magyarázott, sok mindent mondott amit eddig nem tudtam. :) Sajnos amíg tereltünk, lemaradtunk a "Legszebb Mentett Mudi"  kategóriáról, pedig jó lett volna. :( Ezután volt még egy játékos vetélkedő, tök jó feladatokkal, ott 2.-ak lettünk. Volt benne egy talicska tolós rész, mármint a kutyát toltam a talicskában, hát mentünk vagy gyök kettővel, de nem ugrott ki szerencsére. :D Volt még egy célbadobás, ahol 3 dobásom volt, hogy eltaláljam a palackokat, pont a harmadik dobásra sikerült. És még a labdát is visszahozta nagy nehezen Csini, így az plusz pont volt. És még egy helybennmaradásos feladat, ahol egy játékot kellett magam után húzni, mondjuk ez nem hozta volna amúgy sem lázba Csinit. :P Ott nyertük a játékot és a bögrét. Vettem még egy mudis naptárat is, és nagyon sok ismerőssel találkoztam, és sok új ismerősöm is lett, szerintem mind a ketten kifáradtunk. :P Nagyon jó volt a szervezés, és a társaság, a légkör is barátias volt, nem uralkodott el, az a"győzni akarok" hangulat mint ami általában a kiállításokon van, tényleg mindenki a mudik miatt jött oda. :)



Ő csak kintről tudja mondani, hogy más enjen be a vízbe. :P
-Szombaton pedig egy barátnőmmel mentünk túrázni az itteni erdőbe. Hát eléggé eltájoltuk magunkat, így nem a megszokott útvonalon mentünk, amin eddig, hanem egy jóval hosszabb szakaszon, így máshol is lyukadtunk ki mint kellett volna. :D Mondjuk elég izomlázam is lett utána, de azért megérte.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...