Oldalak

2014. július 6., vasárnap

Végre meghajol. :D

Sziasztok!
- Még februárban kezdtem el tanítani Csininek a meghajlás trükköt. Kisebb-nagyobb kihagyásokkal leginkább ezen dolgoztunk, bár közbe jöttek más trükkök is, meg az agility tanfolyam alatt egyáltalán nem volt időm a hajolás tanításásra. Na tegnapelőtt végre leesett neki, hogy mit szeretnék. Egyszer csak magától ajánlotta fel a hajolást, erre persze rögtön lecsaptam. Eddig csak úgy ment, ha megvezettem, és úgy kitartotta elég sokáig, ha nem vettem el a kezem teljesen. Nagyon örülök, hogy végre sikerült , hiszen rengeteget dolgoztunk érte. Azt figyeltem meg, hogy bár a hajolás, és a fekszik kézjele nagyon hasonló (fekszik=egyik kéz a hátam mögé; hajol=kicsit hátratett kéz) simán megkülönbözteti őket. Ma elkezdtük a cross (lábkeresztezés) tanulni. Egyelőre még csak addig jutottunk, hogy ő fekszik és a mancsát ráteszi a target-re De ahogy alakul, szerintem pár nap múlva menni fog teljesen, így szerintem max egy hét múlva target nélkül is sima ügy lesz. 
-Szerdától-Péntekig Lilláéknál vakációztunk. Nagyon jó volt, rengeteg sétával. (na igen bolyongás valahol kint a fenébe, mert kerestük a nemlétező tavat ami a térkép szerint pedig ott volt! :D) meg kimentünk az ottani kutyaiskolába is. Ott engedelmeseztünk, meg Csini is kicsit szocializálódott, hiszen sok férfi volt ott. Néha megijedt, mikor valaki elindult felé, de amúgy nagyon ügyes volt.  Busszal mentünk, és mint kiderült sokkal jobban bírja mint az autózást. Míg az autóban szegény nyáladzik, meg látom, hogy nem jól érzi magát, addig a buszban tök nyugodtan ült vagy feküdt az ülés mellett, egyetlen problémája a szájkosár volt. A szájkosarat sikeresen otthagytam Lillánál, de ez már csak a buszmegállóban jutott eszembe. A buszsofőr jó fej volt, így anélkül is fölengedett, és még jegy sem kellett a kutyának. :)
-Pénteken pedig végre újra agility. Fuuh szörnyű volt ez az egy hét kihagyás, vagy csak megszoktam, hogy ilyen jó sorom van, minden héten megyek edzésre meg ilyenek. :p



Tiffany, Tara, Bogyó, Csini

Kényelem

Yoda


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...