Oldalak

2013. november 28., csütörtök

Kerültetés és lábszlalom

Egy ideje a lábszlalomon dolgozunk, és végre jól megy. :)
-Csini ismeri a kukucs parancsot, így abból indultam ki. Felvettem az alapállást, -jobb lábam elől- és átküldtem a lábam alatt. Klikk+juti. Ezt gyakoroltuk, mikor már simán elindult, akkor beküldtem, léptem egyet, és a másik oldalra kihívtam. Első nap csak ez az egy lépés volt. Második nap még egyet léptem, és így minden kéz segítség nélkül szépen lábszlalomozik.
-A másik a kerültetés. Az is nagyon jól megy, pár alkalom alatt szépen megkerül mindent, bár még eléggé közel kell mennem ahhoz, hogy megkerüljön egy fát vagy egy oszlopot. Szóval azon még dolgozni kell, hogy előreküldhetőbb legyen :) Sajna nem engedi berakni a videót, így itt nézhetitek meg. ;)


Huhuuuu és a másik hír. *-* Holnap érkezik meg a kúszónk. :D 2 db olyan, mint a képen. *-* fuu de várom máár :D  <<3






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...